Garantie

Wij geven om onze bloemen en snijgroen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Soms gebeurd het dat er iets gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op alle verse bloemen en boeketten hebben wij bijvoorbeeld 7 dagen versgarantie wanneer de juiste behandelingswijze is toegepast. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval 5 dagen. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt en u op alle vlakken in aanmerking komt voor garantie zullen wij zorgen voor een nieuwe bos bloemen of het aankoopbedrag retour sturen.

 

Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en dat zullen we dan ook zo snel en passend mogelijk oplossen. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@daanbloemen.com of door op een andere manier contact op te nemen met onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is niet altijd mogelijk bij de bloemen van Daan. Annuleren is niet meer mogelijk als u een mail heeft ontvangen dat de bestelling klaar is voor vertrek.

U kunt altijd contact opnemen met ons wanneer er problemen plaatsvinden met uw bestelling of wanneer u niet zeker weet of u de bestelling nog kan annuleren. Neem contact op via ons mailadres info@daanbloemen.nl.

 

Vertraging


Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is om bloemen op tijd te leveren, maar er kan altijd een fout optreden in het leveringsproces.

Mocht uw bestelling vertraging hebben opgelopen, door een fout van onze bezorgdienst, ontvangt u een korting van 10% op de bloemen en krijgt u ook 10% korting op uw volgende aankoop.