Bestellingen

Ja, op de dag dat jouw bestelling bezorgd moet worden, krijg je van PostNL of Packs een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace link. Via deze link kan je de bezorger volgen en zie je exact waar jou pakketje zich bevindt.

Ja, bij Daanbloemen.com kan je meerdere bestellingen tegelijk doen. Je kan de bestellingen echter maar naar één adres versturen. Als je er meerdere wilt plaatsen naar verschillende adressen, dan zal je deze afzonderlijk van elkaar moeten bestellen. Bij elke bestelling rekenen wij onze verzendkosten die voor dat product dan geldt. 

Ja dat kan! Bij Daanbloemen.com kan je wel een persoonlijke boodschap in je wenskaart zetten, maar kan je anoniem blijven door er geen naam bij te zetten. Nu weet de ontvanger nooit dat het afkomstig is van jou. De afzender wordt namelijk niet op de wenskaart meegegeven.

Ja, mits het pakketje natuurlijk nog niet verstuurd is. WhatsApp naar 06-23670971 en dan passen wij het (indien mogelijk) aan.

Ja, mits het pakketje natuurlijk nog niet verstuurd is. WhatsApp naar 06-23670971 en dan passen wij het (indien mogelijk) aan.

Ben je ontevreden over wat je uiteindelijk besteld hebt of had je liever een ander artikel / extraatje gewild? Klik dan bij jouw gekozen product in de winkelmand op het prullenbakmandje. Dit product wordt dan uit je winkelmand verwijderd.

Kan je niet verder met bestellen en krijg je de melding ‘Veld is verplicht’ dan betekent het dat je nog géén kaartje hebt gekozen. Je weet pas dat je kaartje geselecteerd is als er een dikke kaderrand omheen staat. Pas dan weet de webshop dat er een kaartje bij moet en kan je verder gaan naar het verzenden.

Alle brievenbusbloemen passen door de brievenbus, maar er zal wel een geldig bezoek/ woonadres bijgevoegd moeten worden bij het verzendadres. Bij de grotere pakketten geldt hetzelfde.

Ligt er een familielid of een vriend(in) in het ziekenhuis en wil je diegene opvrolijken. Bij Daan Bloemen kan je bij het bezorgadres de naam van het ziekenhuis met daar achter het afdelings- en kamernummer opgeven. Eventueel kan je nog extra informatie vermelden voor de postkamer van het ziekenhuis. Probeer dit zo volledig mogelijk in te vullen, anders kan het zo zijn dat het pakketje niet bij de juiste patiënt terecht komt.

Let op: dat je wel het bezoekersadres van het ziekenhuis invult, zodat deze aan de juiste balie afgegeven kan worden.

Bezorging

In Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL of Packs. Via de 'Track & Trace' link die op de dag van bezorging per e-mail toegestuurd wordt, kan je zien waar het pakketje zich bevindt en of het naar de ontvanger onderweg is.

Op de brievenbuspakketten in Nederland hanteren wij: € 3,95 verzendkosten.

Op alle overige pakketjes in Nederland hanteren wij een prijs van: € 6,95 verzendkosten.

Daanbloemen.com bezorgt jouw bloemencadeautje momenteel enkel op zaterdag. Zondags en maandags bezorgen wij niet. Met uitzondering van Moederdag en Valentijnsdag, want dan maken wij natuurlijk een uitzondering!

Alle brievenbusbloemen passen vanwege de handige verpakking door de brievenbus. Hiervoor hoeft de ontvanger niet thuis te blijven.

Past het pakketje niet door de brievenbus en doet er niemand open, dan probeert de bezorger het pakketje eerst bij de buren af te leveren. Is daar ook niemand, dan zal diegene proberen contact te zoeken met de afzender of de ontvanger, net zo lang totdat het bezorgd kan worden.

Bij ons worden alle bestellingen op werkdagen vóór 14.00, de volgende dag afgeleverd.  De bezorgmomenten vinden plaats van dinsdag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 22.00 uur (m.u.v. zon- en maandag).

Al onze bloemen die als brievenbuspakje en als pakket worden verstuurd, zijn te volgen via een live Track & Trace link, welk onze bezorger in de ochtend op de dag van bezorging e-mailt. Onze brievenbusbloemen gaan mee via de postzendingen van PostNL of Packs en worden meestal binnen 24 uur bezorgd.

Helaas, kan je op dit moment bij Daanbloemen nog géén bloemen naar het buitenland versturen. Zou je dit toch heel graag willen, mail dan je wensen en het bezorgadres naar info@daanbloemen.com. Wij gaan dan kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen. Houd er wel rekening mee dat de bezorgkosten hoger liggen dan wanneer je pakketjes of brievenbusbloemen in Nederland verstuurt.

Bij Daanbloemen.com kan je jouw bestelling anoniem laten versturen. Helaas kunnen wij vanwege de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) niet vertellen van wie de bestelling afkomstig is. Wel kunnen wij uiteraard de afzender berichten dat de ontvanger van de mooie bloemen graag in contact wil komen om hem of haar te bedanken. Indien je dit graag wilt, kan je onze klantenservice mailen: info@daanbloemen.nl

Betalingen

Je kunt je bestelling bij Daanbloemen.com op diverse manieren betalen. Zodra de bestelling is betaald, zullen wij je brievenbusbloemen, tulpen of alstroemeria's in onze sierlijke verpakking bij onze bezorgdienst gaan aanbieden en naar jou versturen. De meest gebruikelijke manier is om per iDEAL te betalen.

Andere mogelijkheden zijn:
• Visa- of Mastercard
• PayPal
• Bancontact
• Overboeking
• Afterpay
• Apple Pay

Zodra de betaling is voldaan, krijg je van ons een mail. In deze mail staat jouw factuur.

Retourneren

Helaas kan je niet retourneren bij ons, aangezien bloemen een natuurproduct zijn. Mochten jouw brievenbusbloemen, tulpen of alstroemeria's niet goed zijn of komt de bestelling niet overeen met wat je in de webshop besteld hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met deklantenservice.

Graag ontvangen wij daarbij foto’s ter verduidelijking dat de bloemen niet goed zijn of niet overeenkomen met je bestelling. Vermeld daarbij je ordernummer en onze klantenservice gaat kijken wat ze voor je kunnen doen. Een ding is bij Daanbloemen zeker, wij willen onze mensen zeker niet teleurstellen. Blij maken met bloemen, daar draait het om!

Een bestelling annuleren, vinden wij heel erg jammer...  maar het is mogelijk. Let op! Je kan je bestelling alleen annuleren 1 dag voor de bezorgdatum en uiterlijk tot maximaal 14:00.

Mailen

info@daanbloemen.nl

Bellen

06-23670971